برای تهیه اشتراک و ورود به دوره فیت شو به شماره تلگرام یا واتس اپ 09339137872 پیام بدهید

 

اگر دوره فیت شو سطح C را تهیه کرده اید میتوانید از طریق این لینک وارد دوره شوید

 

در این دوره چه چیزی آموزش داده میشه و شامل چه کسانی هستش؟

رمز موفقیت در هر کاری فقط تمرین و تکرار هستش، اگر شما میخواهی که تا آخر عمر سالم باشی و تو وزن و اندام مورد علاقه ات باشی باید سبک زندگیت رو برای همیشه تغییر بدی و ورزش و سالم خوری جزئی از روتین زندگیت باشه درست مثل خوابیدن، غذا خوردن، مسواک زدن ، حمام کردن و …. پس شمایی که سالهاست اضافه وزن داری و بخاطر بی تحرکی و ضعف عضلات و… به انواع بیماری ها و مشکلات جسمی دچار شدی انتظار نداشته باش با یکی دو ماه ورزش کردن به وزن و اندام دلخواهت برسی و تا آخر عمر سالم باشی،

سعی کن از ورزشت لذت ببری از مسیر جدیدی که انتخاب کردی لذت ببری و تا آخر عمر این مسیر زیبا رو ادامه بدی منم بهت قول میدم از همون روزها و هفته ها و ماههای اول تغییرات اساسی رو هم از لحاظ جسمی و روحی خواهی دید و احساس سبکی و نرم شدن بدن و کاهش وزن و سایز و کاهش و از بین رفتن دردهای مختلف رو خیلی زود متوجه خواهی شد.

.

تو این دوره هم تمرکز من علاوه بر تنوع برنامه های ورزشی برای تقویت عضلات و چربی سوزی و افزایش انعطاف پذیری و افزایش تعادل و افزایش سیستم قلبی عروقی و…. روی تمرین با کش هستش و شما تو فضای آزاد و با صدای آب و پرندگان زیبا همراه با من تمرینات فوق العاده متنوعی انجام میدهید.نحوه صحیح اجرای حرکات رو یاد میگیرید و یک ساعت کامل همراه با مربی تون ورزش میکنید.و این کمک میکنه که هم آسیب نبینید و هم از فضای آرامش بخش طبیعت لذت ببرید.

.

پکیج دوره فیت شو شامل :
  • 12 جلسه برنامه ورزشی متنوع در سه سطح افراد مبتدی ، آسیب دیده و حرفه ای (مخصوص دوستانی که بدن آماده تری دارند) هستش
  • آموزش برنامه غذایی درست روزانه
  • آموزش لاغری با کمک ذهن
  • گروهی از دوستان هم هدف که هر روز با هم در ارتباط هستید و تجربیات و انرژی مثبت خودتون رو به دوستان هم هدف منتقل میکنید و انرژی و انگیزه تون برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام و سلامتی صد ها برابر بیشتر میشه.
  • پیگیری روزانه من(شما هر روز با من در ارتباط هستید و از کارهایی که در طول روز برای رسیدن به هدفتون انجام میدید بهم گزارش کار میدید.و این پیگیری روزانه کمک میکنه با قدرت بیشتر مسیر تون رو ادامه بدین)

یادتون باشه که حتما بعد از ثبت نام و پر کردن فرم های ثبت نام تو تلگرام بهم پیام بدید تا درباره نحوه انجام تمرینات با توجه به شرایط جسمی شما راهنمایی تون کنم  و بعد وارد گروه فیت شو تو تلگرام بشید که آموزشهای تکمیلی تر تو گروه تلگرام قرار داده میشه

09339137872

یادت باشه که تمرینات از زمان ثبت نام و شروع دوره تا آخر دوره و یک هفته بیشتر ذخیره میمونه تا جلساتتون سوخت نشه. پس شما باید تو این مدت برای ورزش کردن زمان بزارید و بصورت منظم ورزش کنید، تا بتونید با تمرین و تکرار نتیجه خیلی بهتری از تمرینات ورزشی بگیرید.

دوست دار شما : نازی فیتنس

پیش نیاز های این دوره آموزشی

اگر مدتی هستش ورزش نکردین و یا چند ماهه که فقط پیاده روی میکنید و یا تحرکی نداشتید این دوره مخصوص شما هستش.

دوره در سه سطح افراد مبتدی ، آسیب دیده و حرفه ای برگزار میشه و هر کدوم از شما عزیزان میتونید تمرینات ورزشی مخصوص خودتون رو انجام بدید.

 

 

 

 

یادت باشه که اگه میخوایی تا آخر عمر سالم باشی و تو وزن و اندام مورد علاقه ات باشی باید هر روز براش یه قدم برداری،ورزش کنی و تغذیه درستت رو رعایت کنی، امتحان کن ارزشش رو داره